søndag 6. februar 2011

Nib utfordring, smart oppbevaring!


Gammel kjøpmansdisk med mange skuffer! Her kan alle og alt få sin egen skuff :)
Du kan også skimte noen store søppelbøtter, en til plast og en til papp.


Åpne hyller over kjøkkenbenken til oppbevaring av det du bruker til daglig! Gamle Norgesglass med tørrvarer i, kopper, tallerkner, glass og mugger.


En liten hylle full av bøker på en vegg som ellers ikke hadde noen funksjon :)


Skoskap fra IKEA til oppbevaring på kjøkkenet, med en gammel meierikasse til aviser.


Super duper fin oppbevaringsløsning fra By Nord på veggen nede i gangen er min nye favoritt.
Nå har alle små duppeditter fått sin egen lomme, og jeg trenger ikke lenger å lete etter lure steder å legge ting for så å ikke huske hvor det lure stedet er når jeg trenger den neste gang.

Dette ble et kjapt innlegg herfra om oppbevaring her i heimen :)
Ønsker alle en strålende uke!

4 kommentarer:

  1. Likte så godt sko skapene til sortering!
    Gir så ryddig uttrykk de der... har de i garasjen til arbeidstøy, sykkelklær m.m.
    Fant deg hos NIB nå og lagt meg til som følger.
    Mye fint og gode tips hos deg, så kommer garantert innom igjen :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Herlige oppbevaringsideer :-)
    De bokstavene du har merket skoskapene med, hvor er de kjøpt hen?

    Klem

    SvarSlett
  3. her var det mye fin ordnings! :)
    glad i å lese du også?

    SvarSlett
  4. Hei. Vi liker skoskapet så godt, hvor har du kjøpt bokstavene på det fra? Kan du sende meg en mail på ingrid.waerp@egmont.com? Hilsen Ingrid/Rom123

    SvarSlett